Zwroty i reklamacje
W celu zwrócenia zakupionego towaru Klient powinien w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki poinformować Sprzedawcę o chęci zwrotu zakupu. Sprzedawca prześle formularz do wypełnienia i odesłania pocztą. Oświadczenie można przesłać również pocztą elektroniczną na adres: pracownia@majolikanieborow.pl wpisując w temacie wiadomości „Zwrot i nr zamówienia”.
Warunkiem przyjęcia reklamacji uszkodzonego podczas dostawy produkt jest wypełnienie, w obecności kuriera, protokołu szkody oraz wykonanie zdjęcia zawartości przesyłki. W innym przypadku reklamacje nie będą uwzględniane.
Następnie w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup na adres:
Majolika Nieborów
ul. Lipowa 35
99-416 Nieborów
W przypadku wysyłki zwrotu za pośrednictwem Poczty Polskiej prosimy o nadanie przesyłki jako paczki 48h – pocztex.
Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru.