Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

W celu zwrócenia zakupionego towaru Klient powinien w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki poinformować Sprzedawcę o chęci zwrotu zakupu. Sprzedawca prześle formularz do wypełnienia i odesłania. Oświadczenie można przesłać pocztą elektroniczną na adres zamowienia@majolikanieborow.pl wpisując w temacie wiadomości „Zwrot i nr zamówienia”.

Następnie w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup na adres:

Majolika Nieborów
ul. Lipowa 35
99-416 Nieborów

W przypadku wysyłki zwrotu za pośrednictwem Poczty Polskiej prosimy o nadanie przesyłki jako paczki 48h – pocztex.

Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru.